Friday, February 17, 2012

AMI dalam kenangan...

Assalamualaikum... Hye korang... Pe kaber?? Sihat???

Aku ok je... ^^

Hari nie aku nak post pasal kawan baek aku sendiri (BFF).. korang mesti ader BFF kan.. yang tak ader lagi BFF tue cuba la cari.. Memang best la if ader.. lagi2 yang seKEPALA dengan Kita.. memang kaw habis la.. haha...


Aku ader BFF sejak aku sekolah lagi.. korang nak tahu aku kenal BFF aku macam mana?? Haha.. aku kenal gurl tue pun time rehat.. Haha.. masa tue gurl tue tak ader duet lebih nak beli makanan.. aku ader sebelah gurl tue masa tu so aku pun bagi la duet aku dekat gurl tue..


Aku rasa macam noob gilew sebab bagi duet dekat orang yang aku tak kenal.. haha.. sumpah kelakar.. lagi satu, aku tak cukup duet nak beli makanan time tu sebab duet aku da bagi pinjam dekat gurl tue.. haha..

(sebenarnya tengah bengang sebab gurl tue.. aku tak dapat nak makan -.-“ )


Esok nya masa rehat.. gurl tue datang dekat aku Pulangkan duet aku.. sejak dari tue aku dengan gurl tue jadi kawan.. haa.. nama gurl tue AMI.. aku suka kawan dengan AMI sebab dya sekepala batu dengan aku.. tue yang best.. sebab ape korang nak tau?? tiap-tiap hari ader jer topic yang dya nak debat dengan aku.. pastu dya asik nak menang jer.. kekadang debat tue aku menang.. mesti dya tak puas hati..

(siap cakap aku maen tipu.. dya kata aku Auta lebih.. haha.. aku nak menang Kene la auta lebih..)


Yang best nye kan.. dya sanggup cari maklumat lebih untuk kalahkan aku dekat topic yang aku menang debat debat dengan dya.. haha.. memang kelakar.. dya try nak auta aku.. but tak dapat.. sebab dya auta jer dya mesti gelak.. terang tang2 sah dya nak auta aku.. hiks..


tapi itu semua kenangan.. kenangan yang tak mungkin dapat aku lupakan.. AMI meninggal dunia sebab denggi berdarah.. aku redha dengan pemergian kawan baek aku sendiri.. sebab tue aku sampai sekarang tak suka denggi..


tapi masalah nya.. setiap kali aku demam dan pergi hospital.. mesti doktor akan suspek aku kene denggi.. tahan masuk wad seminggu.. lepas tue doctor suspek aku kene denggi berdarah.. aku kene kuat sebab AMI kawan baek aku sendiri pernah pesan dekat aku.. Jangan kene denggi berdarah.. sebab dya tak nak aku rasa apa yang dia rasa.. T.T


hendak buat macam mana.. ALLAH SWT telah menjemput AMI pulang awal Ke pangkuannya.. telah terbukti.. ALLAH SWT sayang kan dya lebih daripada aku sayang kan dya..



itu semua dah jadi kenangan.. T.T

A - P - COOL

^^

No comments:

Post a Comment