Saturday, November 20, 2010

Peter... Peter...

Erm... AP rase kan post nie memang menarik untuk di post kan sebab nie semua pasal PETER... Peter nie nakal dan tau je semua benda yang kite tak sangke yang dya boleh tau... ISH3...


Benda nie berlaku dekat Afiq kawan AP... hahha... Macam nie cite ia... Waktu tue AP dengan kekawan ( Afiq, Pian ) tengah buat study group sebab dah nak final exam... So time sibuk2 tengah study tu AP ask kat Afiq and Pian...




AP: Wei korang, pernah dengar tak pasal peter??
Afiq & Pian: Peter?? Siape tue???.
AP: So korang tak tau lagi la nie siape Peter tue???
Afiq: Tak tau.. kenapa P??
AP: Tak pe x3... Kejap lagi kite maen k...
Pian: Maen?? Maen pe?..
AP: Peter Answer... Korang kan tak kenal lagi sape Peter kan.. So nie aku nak kenal kan Peter dekat korang...
Afiq & Pian: ???
AP; Kejap aku nak balik bilik abik laptop...


Time AP owt nak ke bilik AP dah fikir banyak idea dan cara nak kenal kan Peter dekat Afiq & Pian...



AP: Ok.. Jom Afiq, Pian... Aku kenal kan Peter dekat korang... Ini ia PETER ANSWER yang akan jawab semua soalan korang... Ok Afiq, kaw nak tanye aper kat peter???
Afiq: Dalam bilik nie ader brape orang??
AP: Kjap ek... ( tengah taip soalan )
Peter: Tiga.
Afiq: Ish... Macam mane peter leh tau dalam bilik nie ader 3 orang??
AP: Pian plak? Give me ur Q...
Pian: Afiq pakai hp ape??
Peter: Nokia...
Pian: Dya leh tau ar...

Afiq & Pian terkejut sebab semua soalan yang dorang bagi Peter boleh jawab but bukan semua Peter leh jawab.. hahaha...



Part yang best tau...
1. Pian cakap kat AP.. "Wei, nape aku tnye soalan dya tak nak jawab dan nape aku buat tak jadi dan kaw buat jadi dan dya jawab?? tention dow aku dengan peter nie..."
2. AP tnye solan nie kat Peter.. "Wei peter, tau tak yang Pian da mara.".... Peter jawab "SABAR." hahha....
3. Afiq bengang sebab semua pasal dya Peter jawab but pasal orang len dya tak nak jawab... Afiq suru tnye kat Peter n Peter jawab "Suke Afiq." hahah... Afiq suru tnye nape suke Afiq dan Peter jawab "I like."... hahahah....



But part nie yang paling best la bagi AP...
AP tnye kat Peter...
Q: Peter, nak jumpe Afiq tak?
P: Of coz la nak...
Afiq da cuak time tue...
Q: Bile nak jumpe Afiq?
P: Time Afiq alone....



Afiq..






Afiq suru AP stop but AP cakap dalam hati.. DAPAT PLAK AKU NAK STOP KAN... hahah... AP cakap kat Afiq last Q...
Q: Pukul brape nak jumpe Afiq dan bile??
P: Hari nie dan pukul 3 pagi...

Afiq bace jawapan Peter dan terus tido... hahah....




P/S: Cian kat Afiq... Nasib baek Peter tak nak jmpe AP... SELAMAT... ^^




A - P - COOL
^^

1 comment:

  1. hahahahaha,,,sumpah lawak gile,,,,x boleh blah seh,,paling x boleh blah pian

    "Wei, nape aku tnye soalan dya tak nak jawab dan nape aku buat tak jadi dan kaw buat jadi dan dya jawab?? tention dow aku dengan peter nie..."

    hahahah,,,lawak..lawak,,

    ReplyDelete